Great comeback

13:21Unknown

Hej wszystkim tutaj Wiktoria, a może hej z tej strony Viczi?
Wydaje mi się, że druga wersja zdecydowanie pasuje do obecnej sytuacji.
 A więc witam was kochani po mojej bardzo długiej nieobecności na blogu.
Pewnie większość z was zastanawia się teraz, dlaczego mnie tyle czasu nie było? Otóż przyznam się wam szczerze, że nie miałam motywacji do regularnego publikowania postów i  dochodziła do tego masa obowiązków, których nie potrafiłam pogodzić z blogowaniem. Jednakże powracam do was z masą siły i  garścią pomysłów na posty. Przemyślałam trochę swoje błędy  i postanowiłam, że rozpocznę przygodę z blogiem od początku. Dodatkowo będę to robić, aby poszerzyć moją wiedzę i  zdobyć klasyfikacje w tym roku szkolnym. Po części nie jestem zadowolona z tego pomysłu.
 Oprócz tworzenia postów związanych z kategoriami poruszanymi na moim blogu,  również mam za zadanie publikować posty na temat moich osiągnięć co według mnie jest mało ciekawą sprawą. Na waszą korzyść posty na temat moich osiągnięć będą publikowane do końca roku szkolnego, więc nie pozostaje mi nic innego jak życzyć wam miłego czytania. To dopiero początek czegoś wielkiego.
 Do zobaczenia w kolejnym poście!



You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Flickr Images

Formularz kontaktowy