Osiągnięcia #1- PURPOSE TOUR 2016

11:23Unknown

Ferie to idealny moment na to, aby w końcu pochwalić się swoimi dokonanymi osiągnięciami z 2016 roku.
Ci co mnie dobrze znają, wiedzą na jaki temat teraz się troszkę rozpiszę.
Bardzo długo zastanawiałam się nad opublikowaniem tej notki, gdyż są ludzie
którzy nie tolerują danych artystów i ich muzyki.
Jednakże to nie może być przeszkodą, aby opowiedzieć o emocjach, których doznałam.
Oczekiwałam na ten dzień całe trzy lata.
Każdego dnia powtarzałam sobie,
że uda mi się zrealizować to marzenie ponownie i nikt mi w tym nie zdoła przeszkodzić.
Tym dniem był 11 listopada.
Ten dzień był dla mnie ważny zarówno ze względu na narodowe święto niepodległości, ale przede wszystkim po raz drugi spotkałam mojego idola.
Był to nikt inny jak JUSTIN BIEBER!
Jego trasa nosi nazwę Purpose Tour i jest trzecią światową trasą w jego życiu.
Koncert odbył się w Tauron Arena Kraków co dodawało
większego klimatu, ponieważ obiekt
, w którym odbywał się koncert jest bardzo duży i pojemny.
Dodatkowymi atrakcjami były liczne punkty gastronomiczne
oraz stoisko, w którym można było zakupić oryginalne ubrania promujące Jego trasę.
 Jestem szczęśliwa, że udało mi się spełnić największe marzenie
i mam nadzieję, że spełnię je jeszcze wiele razy.


 
















You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Flickr Images

Formularz kontaktowy